Pentru a accesa site-ul de prezentare folositi urmatorul link: www.trendix.ro

Program de contabilitate Trendix

Mai mult decat un program de contabilitate

Jurnal pe locuri de cheltuiala

   Jurnalul functioneaza numai daca exista definite locuri de cheltuieli si venituri si daca inregistrarile se efectueaza cu specificarea aceastor locuri (vezi Conta generala > Configurare >. Parametri societate - optiunile "Centre de cost" si "Si venituri). Aceste optiuni permit ca la inregistrarea prin modulul de contabilitate sau prin gestiune (pentru niruri, facturi si bonuri) sa se inregistreze si centrele de cost si de venituri (locuri de munca). Daca nu sunt definite Locuri de munca (se pot defini din butonul de langa lista de selectie a locurilor de munca). Pentru mod de selectare a lunii si controale ale listelor vezi Liste.

   Dupa selectarea perioadei pentru care se doreste listarea (pentru controale la listare vezi Liste). Din grupul urmator de optiuni se pot alege daca se listeaza pentru:

  • Toate cheltuielile - Raportul va contine coloane cu toate cheltuielile pe care exista miscari in perioada selectata pe locuri de cheltuiala;
  • Schema de cheltuieli - Permite selectarea schemelor predefinite de conturi din lista schemelor disponibile, sau, daca acestea nu exista, se pot defini din butonul . Pentru adaugarea unei scheme de contare noi se apasa mai intai butonul "Adauga" la scheme apoi, dupa introducerea unui nume pentru schema, se adauga conturile dorite, cu mentiunea ca trebuie specificat obligatoriu sensul contului (debitor sau creditor) si optional se poate specifica si nivelul contului daca se utilizeaza conturi pe nivele (vezi Conta generala > Configurare > Parametri societate), dupa care se apasa butonul "Adauga" din partea dreapta a machetei pentru a adauga contul. Cand se termina de adaugat conturi se apasa butonul "Salveaza" pentru a se salva schema de conturi. Schemele specificate pot contine pana la 17 conturi, lista se va afisa pentru toate inregistrarile care respecta schema de contari. Butonul "Selecteaza" se apasa pentru selectarea schemei de contari si revenirea in macheta principala de unde se poate rula raportul.


     
  • Toate veniturile - Raportul va contine coloane cu toate veniturile pe care exista miscari perioada selectata pe locuri de obtinere a veniturilor;
  • Totaluri pe venituri si cheltuieli - Raportul va afisa toate conturile pe care se gasesc miscari in perioada selectata.
Din tip document se poate face filtrarea inregistrarilor care vor fi incluse in lista dupa tipul de document (avize, facturi, chitante, etc. - pentru definire vezi Conta generala > Nomenclatoare > Definire tip document), sau dupa Grup document (pentru definire vezi Conta generala > Nomenclatoare > Nomenclator grupari NC).
De asemenea se mai poate face o filtrare suplimentara a inregistrarilor din raport din grupul de optiuni din stanga jos a machetei, pentru documente "Introduse prin contabilitate", sau pentru documente "Introduse prin gestiune". Implicit este selectata optiunea Toate, care include toate documentele in raport.