Pentru a accesa site-ul de prezentare folositi urmatorul link: www.trendix.ro

Program de contabilitate Trendix

Mai mult decat un program de contabilitate

Contracte Service

Pentru vanzarile de utilaje care necesita intocmirea unui contract, precum si a fiselor tehnice aferente utilajului, se pot utiliza aceste doua optiuni. In macheta Contracte Service se vor inregistra contractele initiale intocmite la vanzarea utilajului, iar cu ocazia efectuarilor de lucrari in perioada de garantie si postgarantie se vor crea pentru produsul respectiv o fisa tehnica a operatiilor efectuate. La selectarea optiunii Contracte Service aceasta se va deschide, iar aici din butoanele Adauga, Modifica si Sterge din partea dreapta sus a machetei putem adauga contracte noi, sau modifica sau sterge pe cele existente. Contractele existente se afiseaza in tabela din stanga butoanelor, unde pentru a efectua cautarea unui anumit contract putem utiliza campurile din dreptul fiecarei coloane. De asemenea pentru a ordona tabela dupa unul dintre campuri efectuam clic pe denumirea coloanei.



La adaugarea unui contract se va deschide fereastra Contracte Service de unde pentru adaugarea unui contract nou se completeaza:

  • Perioada - se inregistreaza durata pe care este valabil contractul in cele doua campuri aferente perioadei, ca interval;
  • Nr.ctr. - numarul contractului - introdus de utilizator;
  • Client - clientul cu care se intocmeste contractul se selecteaza prin introducerea primelor litere din denumire si se apasa tasta F9 sau se introduc primele cifre ale codului fiscal si se apasa tasta F8. Daca clientul care trebuie ales nu exista (este client nou), pentru crearea acestuia se apasa butonul de unde vom adauga datele de identificare ale clientului, creandu-se si selectandu-se clientul nou;
  • Proprietar - proprietarul poate fi diferit de client pe perioada derularii contractului, caz in care se selecteaza proprietarul diferit de client, sau daca este acelasi cu proprietarul se selecteaza acelasi tert ca proprietar prin introducerea primelor litere din denumire si se apasa tasta F9 sau se introduc primele cifre ale codului fiscal si se apasa tasta F8. Daca clientul care trebuie ales nu exista (este client nou), pentru crearea acestuia se apasa butonul de unde vom adauga datele de identificare ale clientului, creandu-se si selectandu-se clientul nou;
  • Agent - daca se lucreaza cu agenti de vanzari programul permite si selectarea unui agent de vanzari care a efectuat vanzarea utilajului respectiv;
  • Adauga - in partea stanga jos a machetei permite adaugarea utilajului care va constitui obiectul contractului. La adaugarea randului in contract vom putea selecta din macheta de stoc utilajul care dorim sa-l adaugam;
  • Sterge - se utilizeaza pentru stergerea unui rand deja adaugat in contract prin pozitionarea pe randul care dorim sa-l stergem si apasarea acestui buton;
Dupa adaugarea utilajului este necesara completarea urmatoarelor date in tabela unde se adauga randul cu produsul:
  • Serie - se completeaza cu seria utilajului respectiv;
  • Data instalarii - implicit programul pune data de incepere a contractului, insa aceasta se poate modifica si se trece data efectiva de instalare a utilajului;
  • Revizie la: - se completeaza cu numarul de luni la care se face prima si urmatoarele revizii de la data instalarii. La completarea campului cu numarul de luni se actualizeaza si data primei revizii;
  • Fise - dupa introducerea si salvarea contractului, se poate accesa butonul Fise de unde se pot adauga fise aferente utilajului si contractului selectat. Nota! Pana nu se salveaza odata contractul de service butonul Fise nu este disponibil. Fisele care se adauga din acest buton se pot atasa la un contract, optiune care nu este disponibila daca se adauga direct din optiunea Fise tehnice. Pentru completarea fiselor tehnice vezi Gestiune > Contracte Service > Fise tehnice;




Din butonul Listare se va putea lista contractul (cu utilajele care constituie obiectul acestuia), dupa care se va apasa butonul Salveaza pentru a salva contractul.