Pentru a accesa site-ul de prezentare folositi urmatorul link: www.trendix.ro

Program de contabilitate Trendix

Mai mult decat un program de contabilitate



Contracte furnizori

La selectarea acestei optiuni se va deschide fereastra Modificare contract in care se regasesc filtre de cautare dupa data, numarul sau tertul cu care s-a incheiat contractul.

























- butonul Adauga permite adaugarea unui nou contract;

- butonul Modifica asigura accesul la contractul selectat in vederea modificarii datelor;

- butonul Sterge se va folosi pentru a elimina din lista un contract inregistrat;

- butonul Renunta permite inchiderea machetei.

Pentru a inregistra un nou contract se va apasa butonul Adauga.

In fereastra Contract se vor completa:


































- nr contractului;

- data de intrare in vigoare si data scadenta a contractului;

- furnizorul cu care se incheie contractul. Daca acesta nu se regaseste in lista se va putea adauga prin apasarea butonului (...) si in fereastra Definire terti gestiune se apasa Adaugare, iar dupa inregistrarea datelor – Salveaza;

- pentru a completa valoarea contractului si produsul/produsele care reprezinta obiectul acestuia se apasa Adauga rand;

- se vor selecta produsele din lista sau se pot adauga altele noi prin apasarea butonului Adauga produs nou (se specifica denumirea, unitatea de masura, procentul de tva, tipul material caruia corespunde produsul, codul de bare si alta clasificare - daca este cazul - apoi Salveaza);

- se va preciza cantitatea de produs si se va apasa fie Adauga rand pentru a insera un alt produs, fie Salveaza daca nu se vor adauga alte linii;

Contractul se va regasi in lista din fereastra Modificare contract. O comparatie intre ceea ce s-a contractat si ce s-a facturat efectiv se poate vedea in zona liste Gestiune>Liste>Liste stocuri >Contracte Onorate de furnizori care arata cum s-au desfasurat contractele cu furnizorii. In functie de data Facturilor de intrare (NIR-uri) si de cum au fost onorate contractele precedente, aceste facturi de intrare vor fia asociate unui contract sau altul. Daca se doreste ca la introducerea facturilor de intrare sa se specifice fiecare produs carui contract ii este asociat exista o setare in gestiune care permite acest lucru. In acest moment aceasta setare este la nivel de superadmin si poate fi accesata prin departamentul tehnic Bluelogic.