Pentru a accesa site-ul de prezentare folositi urmatorul link: www.trendix.ro

Program de contabilitate Trendix

Mai mult decat un program de contabilitate

Operare bon casa marcat


Daca se lucreaza cu casa de marcat se poate utiliza aceasta macheta pentru usurarea lucrului cu casa de marcat. Se introduce numarul bonului in campul "Numar bon" dupa care se pot adauga direct produsele care se doreste sa apara pe bon. ATENTIE!!! Lucrul cu casa de marcat din aceasta macheta se face cu iesirea produselor dintr-una sau mai multe gestiuni, iar setarile pentru functionarea casei de marcat se face doar de catre personal autorizat BlueLogic. Daca produsele ies din mai multe gestiuni bonul se poate opera prin macheta de "Operare cu FACTURI" din Gestiune > Iesiri cu selectarea la tip tert "Casa in lei" si la client "Casa de marcat".
Pentru adaugarea sau stergerea produselor se utilizeaza butoanele din partea stanga jos a machetei. La apasarea butonului "Adauga rind" din macheta de selectare a produsului se cauta produsul dorit dupa criteriul dorit (denumire sau alta clasificare). Dupa selectarea produsului este nevoie sa se mai introduca decat cantitatea iesita. Pentru stergerea unui rand din bon (daca s-a introdus gresit) se pozitioneaza cursorul pe randul care se doreste sa se stearga si se apasa butonul "Sterge rand". Alternativ se poate utiliza butonul "Reseteaza" care va sterge toate produsele din macheta. Dupa ce se adauga toate produsele, se apasa butonul "Tipareste" caz in care se salveaza bonul si se trimite informatia la casa de marcat, sau prin apasarea butonului "Salveaza" doar se salveaza bonul (fara tiparirea acestuia). Daca se doreste listarea unei facturi aferente bonului se apasa butonul Listare factura inainte de tiparirea bonului. La apasarea butonului Listare factura se deschide fereastra Listare factura de unde se selecteaza se alege clientul din lista prin introducerea primelor litere ale numelui si se apasa tasta F9 sau primele cifre ale codului de identificare fiscala si se apasa tasta F8, iar in cazul unui client nou se apasa si in fereastra "Definire terti gestiune" se apasa "Adaugare". In macheta deschisa "Actualizare terti gestiune" se introduc datele de identificare ale noului furnizor si se apasa "Confirm." Acesta va fi adaugat in lista tertilor din fereastra "Definire terti gestiune" si apasand "Selecteaza", va apare automat in campul pentru furnizor din machete Introducere Nir. Alternativ pentru adaugare client nou se apasa direct butonul care deschide macheta de adaugare a clientului, iar la adaugarea acestuia clientul nou definit va fi deja selectat in macheta de operare.



Din butonul Date expeditie se deschide fereastra Date privind expeditia. Aici se completeaza datele delegatului in partea de sus a machetei, direct pe campuri, daca se utilizeaza completarea delegatului fara nomenclator (vezi Gestiune > Configurare > Nivel admin > Delegat editabil fara nomenclator), prin selectarea din lista (daca a fost definit in prealabil), sau daca se doreste adaugarea unui delegat nou in nomenclator se apasa butonul care ne deschide macheta de editare a nomenclatorului in fereastra Date privind expeditia.



In partea de sus a machetei se completeaza datele privind delegatul, care va aparea pe factura la partea de delegat. Clauzele ce vor fi inscrise pa factura se completeaza optional, iar daca factura este personalizata de personalul BlueLogic textul introdus va aparea pe factura.