Pentru a accesa site-ul de prezentare folositi urmatorul link: www.trendix.ro

Program de contabilitate Trendix

Mai mult decat un program de contabilitate

Istoric modificare gestiune

   Raportul permite consultarea tuturor operatiunilor efectuate de toti utilizatorii in Trendix, la nivel de buton. Astfel raportul afiseaza toate actiunile realizate asupra documentelor din gestiune fie ca este vorba de adaugari, listarea documentelor, sau apasarea butonului Renunta, stergeri, etc. cu data si ora efectuarii actiunii. Din punct de vedere al identificarii utilizatorului care a realizat operatia, in raport se afiseaza atat contul Trendix al utilizatorului, cat si numele de sistem al calculatorului, si adresa IP a acestuia. Pentru filtrarea datelor din raport se pot utiliza urmatoarele optiuni:


 

  • Perioada document - optiune selectata implicit, permite filtrarea datelor care se centralizeaza in raport, dupa data intocmirii documentului (data facturii, NIR-ului, bonului, etc. si NU data actiunii asupra documentului);
  • Perioada actiune - optiune selectata implicit, permite filtrarea datelor care se centralizeaza in raport, dupa data actiunii efectuate asupra documentelor (adaugare, listare, stergere, etc.);
  • Numar document - completarea campului va filtra in raport datele, afisand decat actiunile efectuate asupra numarului de document introdus, daca acesta exista;
  • Tip document - permite filtrarea datelor dupa tipul documentului asupra caruia s-au executat actiunile. Se poate selecta din lista unul din tipurile care descriu documentele de introducere a datelor, si anume: NIR, Factura de iesire, Bonuri Consum, Bonuri Dezasamblare, Bonuri Productie, Bonuri din Productie de Consum, Transfer (din gestiune in contabilitate), Inventar sau Corectii;
  • Utilizatori - selectarea unui utilizator din lista disponibila va filtra datele centralizate in raportul generat, pentru a include doar documentele si actiunile intocmite/realizate de utilizatorul selectat;
  • Actiuni - filtreaza actiunile in raport la una din cele logate de program: Adaugare, Arhivare retete, Dezarhivare retete, Duplica (comanda), Modificare, Listare, Renunta, Stergere;
  • Calculator - permite filtrarea datelor din raport la unul din calculatoarele (legate in retea, iar denumirea calculatorului este cea existenta in sistemul de operare), care a efectuat operatiuni in aplicatie;
  • Ordonare dupa: - permite selectarea modului de ordonare a inregistrarilor in raportul generat, si anume: Data actiunii + ora - ordoneaza operatiunile dupa data acestora, si in cadrul celor cu aceeasi data dupa ora actiunii; Numar + data document - ordoneaza actiunile dupa numarul si data documentului asupra carora s-au efectuat actiunile;
  • in ordine: - selecteaza modul in care se ordoneaza inregistrarile in raport, fie in ordine Crescatoare, fie Descrescatoare;