Pentru a accesa site-ul de prezentare folositi urmatorul link: www.trendix.ro

Program de contabilitate Trendix

Mai mult decat un program de contabilitate

Vanzari produse ambalate

   Raportul centralizeaza lista produselor catre clientii care necesita ambalare in ordinea alfabetica a produselor si vanzarile aferente acestora. Pentru filtrarea datelor care se includ in lista se pot modifica urmatoarele optiuni:

  • Perioada - stabileste intervalul de timp pe care se va face interogarea bazelor de date, prin completarea datei minime si maxime ale intervalului in campurile disponibile;
  • Client - permite selectarea clientului care va filtra vanzarile din raport pentru a include doar vanzarile catre clientul selectat;
  • Grupare - la crearea produselor, acestea se pot aranja in grupa de produse create de utilizator. Daca se utilizeaza aceste grupe de produse, ele sunt disponibile pentru filtrarea produselor la care se va afisa lista de vanzari de produse ambalate;
  • Produs - daca se doreste vizulaizarea stocului pentru un singur produs se apasa butonul in una din cele doua variante (Produse+pret sau Produse+cod client) care va deschide fereastra Alegere marfa.



    Aici se cauta produsul cu ajutorul campului din partea de sus a machetei, fie dupa denumire fie dupa alta clasificare fie dupa pret sau cod client functie de modalitatea de cautare selectata, prin apasarea pe denumirea coloanei dupa care se face cautarea. Dupa identificarea produsului care se doreste a fi selectat, ne pozitionam pe linia care contine produsul dorit si se apasa butonul Select. Pentru selectarea tuturor produselor (optiune selectata impicit) se apasa butonul Toate produsele, iar pentru a iesi din macheta pentru a nu face nici o modificare se apasa butonul Renunta;
  • Gestiune - selectarea gestiunii filtreaza datele care se includ in raport doar la cele create intr-o anumita gestiune selectata de utilizator;
  • Ordonare - selecteaza modul in care va fi ordonat centralizatorul si anume: Alfabetic - ordonarea alfabetica a listei dupa denumirea produselor, Cantitate - ordonarea listei se face in ordinea cantitatii vandute pe fiecare document, Valoare - ordonare dupa valoarea de vanzare a produselor;
  • Filtru - filtru suplimentar al datelor care selecteaza tipul documentelor care se includ in centralizator. Implicit este selectata optiunea Total vanzari care include toate documentele in raport. Selectarea optiunii Vanzari directe va include in raport decat actele de vanzari directe (in negru), iar selectarea optiunii Retururi - va centraliza decat facturile de retur (in rosu);
  • Detaliat - selecteaza modul de afisare al datelor in raport, si anume: Da - afiseaza detaliat documentele in raport, Nu - include decat totalurile in raport;
  • Facturi+Facturi din avize+Avize nefacturate - selecteaza tipul documentelor care se includ in centralizator, implicit fiind incluse toate documentele, putandu-se selecta Facturi+Facturi din avize care exclude avizele din centralizator, sau Facturi+Avize - exclude facturile din avize din raport;

   Dupa setarea optiunilor dorite, pentru obtinerea raportului se apasa butonulRaport.