Pentru a accesa site-ul de prezentare folositi urmatorul link: www.trendix.ro

Program de contabilitate Trendix

Mai mult decat un program de contabilitate

Liste inventar

   Inainte de efectuarea inventarului pentru intocmirea listelor de inventar pe baza carora se va face inventarierea pe teren se utilizeaza acest raport. Setarile pentru acest raport:


 

  • Gestiune - lista se poate genera pe toate gestiunile (optiune selectata implicit) sau pe o singura gestiune, prin alegerea gestiunii dorite din lista disponibila;
  • Data - stabileste data la care raportul calculeaza stocul care se afiseaza in lista;
  • Explicatii - in campul de explicatii se completeaza textul pe ultima pagina a listei de inventar, pe locul unde va semna gestionarul, care de obicei este declaratia pe propria raspundere, sau alte texte dorite de utilizator;
  • Ordin nr. 1850/14 decembrie 2004 - formatul raportului va fi cel precizat de ordinul mentionat, care se va utiliza la inventariere pentru stabilirea stocurilor faptice;
  • Unitate - numele unitatii pentru care se listeaza lista de inventar, care poate diferi de numele unitatii centrale, se completeaza numele care sa apara pe lista;
  • Gestionar - numele gestionarului responsabil cu gestiunea la care se va efectua inventarul;
  • Contabilitate - reprezentantul departamentului contabilitate, membru al comisiei de inventariere, sau persoana responsabila cu buna desfasurare a inventarului, care daca se completeaza se va lista pe raport;
  • Afiseaza doar totaluri - afiseaza in raport decat totalurile pe gestiuni;
  • Grupare pe conturi - se grupeaza in raport produsele dupa contul in care sunt inregistrate in contabilitate;
  • Stoc faptic=stoc scriptic - afiseaza in lista aceeasi cantitate atat pe coloana de stoc scriptic cat si pe coloana de stoc faptic, urmand sa se modifice pe lista doar produsele la care se constata diferente;
  • Prod. cu cantitate>0 - in raport se afiseaza decat produsele care au la data intocmirii raportului un stoc mai mare decat 0;
  • Prod. cu valoare>0 - filtreaza datele din raport pentru a afisa decat cele care au pret (valoare), excluzandu-se produsele care nu au valoare, avand decat cantitate;
  • Total la nivel de produs - totalizeaza pentru metoda de descarcare a gestiunii FIFO si pret ales, fisele produsului intr-un singur rand cu cantitate;
  • Cu TVA la en gros - preturile si valorile din gestiune se vor afisa cu tot cu TVA;
  • Produse de la furnizorul - permite selectarea unui furnizor din campul alaturat bifei (prin introducerea primelor caractere ale numelui acestuia si apasarea tastei F9 sau introducerea primelor cifre ale codului de identificare fiscala si apasarea tastei F8), in lista filtrandu-se produsele dupa furnizorul de la care au fost aprovizionate;
  • Ordonare - permite selectarea ordinii afisarii produselor in raport, fie dupa denumirea produsului (Denumire) fie dupa codul produsului (Alta clasificare);

   Dupa setarea optiunilor dorite, pentru obtinierea raportului se apasa butonul Raport.