Pentru a accesa site-ul de prezentare folositi urmatorul link: www.trendix.ro

Program de contabilitate Trendix

Mai mult decat un program de contabilitate

Transfer gestiuni la distanta

   Pentru societatile care au puncte de lucru aflate la distanta (care nu sunt in retea locala sau VPN si care nu utilizeaza varianta Trendix pe terminale), programul poate fi setat de catre personal autorizat BlueLogic sau cu ajutorul acestora prin telefon, pentru a prelua, transfera pentru actualizare precum si pentru initializarea punctului de lucru. Astfel, dupa configurarea programuli, prin accesarea acestei optiuni se vor putea face urmatoarele operatii:



   Initializarea punctului de lucru este o operatie care se executa o singura data pentru initializarea punctului de lucru. Pentru aceasta selectam punctul de lucru care vrem sa-l initializam, si apasam butonul Initializeaza, care va deschide in ordine:



   Fereastra Gestiunile ce vor fi copiate in "Denumire unitate la distanta". Aici bifam gestiunea creata pentru punctul de lucru in gestiunea centrala si care va fi utilizata pentru punctul de lucru, dupa care apasam butonul Continua pentru continuare operatiei de initializare a punctului de lucru.



   In fereastra replica produse, avem posibilitatea efectuarii urmatoarelor operatii:

  • Replicarea produselor din gestiunea centrala in gestiunea(ile) punctului de lucru. Pentru aceasta operatie bifam in partea stanga gestiunea centrala din care dorim sa replicam produsele iar in partea dreapta gestiunea in care se vor replica produsele, dupa care apasam butonul Replica produse. Daca la punctul de lucru avem mai multe gestiuni pentru replicarea corecta a produselor bifam pe rand gestiunea sursa si gestiunea destinatie a produselor, in caz contrar bifarea mai multor gestiuni in partea stanga si a mai multor gestiuni ale punctului de lucru si apasarea butonului Replica produse, va avea ca efect replicarea produselor din toate gestiunile din partea stanga in fiecare din gestiunile bifate in partea dreapta;
  • Vizualizarea la distanta a gestiunilor centrale se face prin apasarea butonului Gestiuni centrale vizualizate la distanta, unde butem bifa gestiunile care se vor putea decat vizualiza la punctul de lucru, pentru consultarea stocului. Stocul gestiunilor centrale se va putea vedea cu ajutorul optiunii Gestiune > Stocuri > Vizualizare gestiuni centrale;
  • Optiunile Transfer documente din gestiune si Transfer evidenta facturiera va transfera la punctul de lucru toate documentele din gestiunea centrala si/sau evidenta facturiera a acesteia;
  • In partea de jos a machetei avem posibilitatea duplicarii cataloagelor si la punctul de lucru pentru incarcarea corecta a preturilor de vanzare, prin transferul acestora din partea stanga in partea dreapta a cataloagelor care dorim sa fie valabile la punctul de lucru.

   Dupa efectuarea tuturor operatiilor in aceasta macheta pentru continuare se apasa butonul

Continua

. Se va deschide fereastra

Exportare date

de unde alege de pe butonul

Alege

o locatie pentru salvarea fisierului de initializare.





   In locatia selectata se va crea un fisier cu denumirea societatii, fisier care trebuie transmis la punctul de lucru si unde se va face import cu acest fisier, care va crea societatea configurata cu optiunile selectate anterior.



   Butonul

Preia

se utilizeaza la gestiunea centrala pentru preluarea operatiilor efectuate la gestiunea punctului de lucru. La punctul de lucru pe optiunea Transfer gestiuni la distanta se va deschide o fereastra cu 2 optiuni:

Transfer catre gestiunea centrala

- care centralizeaza si pregateste fisierul cu toate operatiile gestiunii punctului de lucru pe perioada si cu optiunile selectate de utilizator, si

Preluare de la gestiunea centrala

pentru actualizarea operatiilor legate de punctul de lucru si intocmite la gestiunea centrala. Fisierul care se creaza la prima optiune (transfer catre gestiunea centrala) se transmite prin mail sau pe suport extern catre gestiunea centrala.





   Aici prin apasarea butonului

Preia

se deschide fereastra

Ce preiau

, de unde putem bifa care documente vor fi preluate (optiunile din partea de sus a machetei), iar la apasarea butonului

Preia din fisier

programul va deschide fereastra de unde vom selecta fisierul care ne-a fost transmis de la punctul de lucru.



   La cea de-a doua optiune pe butonul

Actualizeaza

se creaza de la gestiunea centrala un fisier de actualizare cu documentele din gestiunea centrala care afecteaza gestiunea punctului de lucru (creare de produse, transferuri de marfa din gestiunea centrala in gestiunea punctului de lucru, etc.), fisier care va fi transmis pe mail sau pe suport extern catre punctul de lucru, unde documentele vor fi preluate din butonul

Preluare de la gestiunea centrala

de sub transfer gestiuni la distanta.